hata huvudvärk

jo nu är jag hemma igen , bara att jag har fått huvudvärk, det är något som jag verkligen hatar. vi åkte och lämna eda först sen åkte vi till hallonbergen och lämnade min kusin mikaela, sedan åkte vi till bea hahah , köpte matpå vägen hem stannade vi till i gubbängen och köpte pizza där(: väldigt gott jag valde en calzone med beanisesås :D , nu sitter jag här vid datan , är inne på msn och pea, och lyssnar på musik , musik är väldigt roligt att lyssna på för alla låtar har ju en mening haha (a) . och idag fyller camilla 15år; GRATTIS CAMILLA ♥ :)
aja nu ska jag fixa lite annat ,
eller ska jag vara helt ärlig så ska jag chatta lite hahaha :) ,
ha det bra ! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0