onsdag=dans

Hejjs, idag så har jag haft en ganska konstig dag. går i skolan som vanligt sen när jag ska till min dans åker jag jätte konstigt, haha jag hopppade över idrotten för jag hade ont i huvudet , men jag skulle åka till stan asså ha sällskap med en kille i min klass så först åkte jag till högdalen med annika, sedan tillbaka till gubbängen är typ i centrum i 20 min, sedan går jag mot gymnastiksalen , oh möter han på vägen sendan går vi till busse och jag vill åka till norsborg och gå av vid högdalen och ta tunnel banan , men medans vi står och pratar om hur vi ska åka hinner den bussen åka så vi åkermot gullmarsplan med bussen, sedan bytte vi till tunnel bana även kallad tb av mig (aa) , han år av vid slussen och jag fortsätter min resa själv på väg till mammas jobb, jag åker till mammas jobb och äter mellis sedan åker jag till dansen men kollar dock bara på för jag hade ont i huvudet och så... efter det ska jag möta min kusin Magnus , vid fridhemsplan , och jag sitter typ och väntar i 45 min, aja skönt att bara ta det lugnt en stund sedan åker vi hem och äter och nu äger jag skiten ur han på guitar hero :) ,
// Angelica :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0