toooooooooorsdag

Happ, nu har jag inte skrivit på ett tag men asså sånt händer , idag så slutade jag efter spanskan och då väntade jag på molly och eda sedan åkte vi hem till mig och bakade olika saker eller bakade och bakade vi åt smeten :)
sedan spelade vi guitar hero men innan det så skojdansade jag as fult för jag och eda skulle driva med molly att jag var as bra och så men vi har inte sagt det till henne ännu , hahaha :)
sedan åkte dom hem jag gick till mamma och la mig i soffan jag bara älskar att ligga i den soffan skulle kunna ligga i den livet ut. sen packade jag massor av kläder och gick upp till pappa, på vägen ser jag en kille jag sett några gånger thaha , undra vem han är  ? :)
aja nu ska jag fixa lite små saker ha det bra :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0