wild tuesday

Idag började jag kvart över åtta, tycker att det är väldigt tidigt i bland haha (a) man är ju liksom trött.
hinner precis till bussen och åker till skolan, haha . idag hade vi någon polis som hade typ "föreläsning", det var båda as tråkigt och lite intressant (aa) , men iaf, efter skolan så var jag med eda, haha vi gick hem till eda och satt oss vid köksbordet och åt mackor, sedan till datan. haha efter ett tag blev vi hungriga och då skulle vi laga mat men lagar man mat typ med mig så suger man haha , sa typ eda iaf (a) , hon brände baconen ^^ , hahah , men vi åt köttbullar och potatissallad, det är typ as gott. sedan åkte jag hem och det finns en tjej här där jag bor som typ är psykiskt störd och hon satt på bussen därför gick jag av en station innan och gick hem , as kallt, och när jag kommer hem så står det i tidningen om henne typ haha att hon typ blivit hämtad av polis pga något på tunnelbanan :P ,
nu ska jag fixa läxor och skit, 
//angelica :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0