eda

Idag började kvart över åtta . men jag missade bussen på morgonkvisten så min pappa fick köra mig till skolan.
vi målade idag också , vi ska ha en röd fonn vägg i klassrummet det blev fint ,och roligt med ny förändring. men jag målade inte hela tiden jag gjorde även matte diagnos ... haha  det gick väll sådär . sen målade jag lite igen. :)
efter skolan var jag med eda hemma hos eda. Vi kollade på ciao bella . men eda somnade ganska snabbt men jag kollade klart på hela precis när den sluta somnade jag på goilvet. på golvet la jag mig typ i mitten av filmen. jag vet att det låter konstigt men jag älskar att ligga på golv. höhö. vi sov ganska länge iaf. sen åkte jag hem och åt mat.. efter ett tag kom min kusin och han tjej angelica och åt hära .. sen körde vi dom till ica maxi och sen vidare till min farfar , men jag träffade aldrig honom satt kvar i bilen och nu sitter jag här ... hahah ska snart sova skola imorgon hihi..


CIAO!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0