kräftskiva

ja nu har vi kräftskiva men vi har haft det ganska länge... det är sådär trodde det skulle vara tråkigare ..
dom som är här är ; pappa , ulrika ( pappas tjej) , magnus ( kusin ) , christian ( kusin ) , ann ( faster ) , martin ( farbror ) och isabella ( ulrikas kompis ).
vi har spelat guitar hero , ( jag vann ) , sen sjöng vi sing star , ( jag vann igen ) , hahah verkligen roligt , vi körde även buzz och jag vann så klart :),
 imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra , kommer väl på något.
här bjuder jag på en bild jag tog idag ;

 
CIAO! :)♥

Kommentarer
Postat av: Maria

synd att jag inte kunde komma "/ <3

2008-08-12 @ 13:42:13
URL: http://mmariua.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0