skolan idag ..

nja förlåt att jag inte uppdaterat eller något .. har bara inte haft lust.
Idag började skolan igen , roligt att se alla man inte sett på hela lovet! :)
efter skolan åkte molly och jag hem , vi fixade käk..
stekt ägg med bacon, bröd och potatis ,SKITA GOTT!
sen skulle vi se på hairspray , en riktigt skön film..
först somna jag men molly väckte mig , sen somnade hon men jag lär henne sova för jag är ju sååå snäll (a)
sen kollade vi på tv ett tag..
när pappa kom hem drog vi in till köket och kollade youtube klipp och åt en kladd kaka (kärleksmums) ulrika har bakat, URGODA!
efter ett tag skjutsade vi hem molly och drog och solade (a) , mysigt mysigt :)
jag brännde mig inte :) höhö
ska försöka börja blogg nu när skolan börjat det blir ju lite svårare man får ju läxor och sånt vilket gör att man får mindre tid...
Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0