Nyårsafton/Nyårsdagen

Jag kunde inte skriva igår kväll, jag var hos några och jag tänkte inte tänken när jag var på datan att skriva i min blogg (a) , hihi i år ska jag försöka skriva lite mer i min blogg. Iaf , igår vid tolv slaget pratade jag med Nelly! :D , hihi bra sätt att inviga det nya året :D , sen så sjöng alla sing star till och med micke och robban , men verran ville icke , eller jo hon sjöng mot mig några gånger och jag är ju så stolt att jag vann mot henne , för när jag sjunger med nelly klassar hon ut mig, men jag ska öva upp mig nelly så de så :) , hihi , sen så gick jag där i från vid tre för jag var jävligt trött och sur på alla där (a)
Gott nytt på alla !

Puss&kram /Angeehh§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0