Tråkig torsdag

Jaha  , idag gick jag upp halv sju, jävligt trött, sen så fixade jag mig och åkte med mamma till hennes jobb, väldans jobbigt väder , under tiden jag var där typ en timme , åt jag två risifrutti ena var christmas och den andra var vanlig med jordgubb. och så drack jag tee. sen åkte jag och mamma till min tandläkare , vi var där i ca tio minuter hon slipade till min bettskena (a) ,  sen åkte jag hem , sen när jag ska gå från bussen tar jag en genväg som jag inte skulle ha gjort, jag halkade typ flera gånger, när jag kommer hem till pappa sover han , så jag ska smyga in men då får jag inte av mig skon och får panik, sen satte jag mig vid datan och checka lite :), pappa vakna och frågade om jag var hungrig så han lagade ordning pasta med fiskpinnar, sen satte han på terminetor 2 eller hur den stavas, och den var ju bra :) , sen har jag bara degat framför datan och nu ska jag hänka med pappa och handla mat.

Puss&kram /Angehh§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0