boll i skallen

Ja var ska jag börja med min knäppa dag ?
Min mamma ringde och väckte mig vid elva, först blev jag sur men sen gick jag till henne och fixa mig.
Jag, mamma och Robban drog till eken. På eken mötte vi upp Veronika och Sussie.
Efter ett tag åker mamma och Robban så det är bara jag och Veronika kvar då. Vi går till Sussie och kollar på hannas match, tyvärr förlorar hon. Efter match drog vi och käka pizza. Jag och veronika delade på en Vesuvio, stavar man så?
haha vi drog efter vi ätit klart och köpte tuggummi. När vi går och tuggar tuggummi går vi och kollar på Fridas Match. Fridas lag vann, GRATTIS!
På planen bredvid spelade Linnéas och Jeanntes lag,  tyvärr förlora dom. Nya tag nästa år!
Men efter dom matcherna möter jag och veronika upp elvira. Vi drar och ska kolla på när gt76 ska spela. på vägen till matchen drar veronika hem, SYND!
Elvira och jag drar till matchen, haha roligt nog var det gt76 mot gt76. När dom spelat klart träffar jag THERESE! jag har inte träffat henne på 100 år. Roligt roligt.
Efter det gick jag och elvira typ till eda och dom satt med dom typ 1 min. sen stack vi och köpte en varsin rem och en cola.
haha vi satte oss på ett flak och snacka , vi skulle ha raptävling men det gick inget vidare. haha!  när vi sitter på flaket träffade vi johanna. trevligt trevligt.
hon gick efter ett tag och vi tröttna på att sitta där så vi drog vidare. vi gick runt lite till slut frågade vi några 96or om dom ville köra handboll möt oss så vi körde typ den som missar fick stå. dom gjorde sig lite för oss , VILKA GENTLEMÄN!
Elvira vann, Grattis! , lilla jag kom sist (aa)
Efter det drog vi till något tak och låg och sola lite.
haha när vi skulle klättra ner kom någon gubbe och sa till oss.
haha sen flummar vi runt lite, haha och när vi går så skriker elvira boll!!
och jag duckar men får en boll i skallen så några börjar as garva, pinsamt pinsamt, det var dagens roligaste sak! haha!!
innan eller efter det sitter vi på vårat flak igen och GENTLEMÄNNEN kom förbi och frågade om vi hade pea. Dom var så söta visst elvira? :)
nu kommer jag inte ihåg om det hände något mer eller om jag missat något :P
haha första riktiga långa inlägget av mig:)
Tyvärr tog inte jag och Elvira några bilder alls idag :(
men jag lägger in bilder på oss ! :)
  
                                              ELVIRA<3 ANGELICA


PUSS! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0