dagen som man aldrig glömmer!

haha nu ska ni få lite mer inriktning vad vi gjorde idag.
vi träffades runt 12 och gick runt sen åt vi McFlurry Daim med pommes fritt, JÄVLIGT GOTT!
efter maten drog vi till farsta ip och låg på gräset ett tag , mysigt!
när vi låg där frågade några må guys om vi ville vara med på fotboll, visst varför inte(?)
så vi ägde , eller i alla fall ellen.
sedan drog vi tillbaka till centrum igen, haha så sa ellen hej till någon snubbe som stod och jobbade ute på torget och han ba; sa du till mig ? , mig? mig? typ dampa ? hahah fett störd, så vi börja garva och drog in på lindex! :P
haha efter ett tag när vi blivit trötta drog vi och satte oss för att vila när typ en as söt kille satt lite längre bort.
haha eller gick och sa att jag tyckte han var söt och om jag kunde få hans nummer, vilket jag fick ! :)



BILD:
1. jag och ellen på hm!
        2.ellen på farsta ip
3.jag och ellen i tältet
4.utanför vårat fina gröna tält!
5.jag på farsta ip



PUSS!:)♥



Kommentarer
Postat av: ellen

hahah aa :)

dte va en lyckad dag det :) <3333

2008-06-24 @ 20:56:38
URL: http://eelns.blogg.se/
Postat av: angelica

ja :D

mysig liksom ! :D<33

2008-06-25 @ 00:03:25
URL: http://rooge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0