helgen

Det var ett tag sen jag skrev men det var för jag hade fullt upp i helgen.
I fredags var jag och firade min kusin Christian som tog studenten,  Grattis Storkusin!
Efter vi sett han springa ut åkte vi hem till honom. Vi åt och hade trevligt, min farbror Martin skulle komma
och skjutsa hem mig och pappa. Men han hörde aldrig av sig så vi slagga där, trevligt trevligt.
På kvällen fick vi en utbildning i HLR av min pappa. Dockan vi övade på hette mini Anne.
På lördagen tog vi det lugnt och så. Jag och Louise gick ut och solade lite, skönt skönt.
Vi låg och solade ganska nära far min och min kusin som meckade med hans moppe.
Efter det gick vi upp och åt upp smörgåstårtan. På kvällen åkte jag och Louise hem.
I farsta mötte jag upp Eda hon skulle sova hos mig.
På söndagen åkte jag och Eda till farsta gick runt lite, sedan träffade vi Lydia och åkte hem till eda.
I går så var jag hemma själv ganska länge så jag gjorde nog inget speciellt , ska jag vara ärlig har jag glömt vad jag gjorde thahha.
Idag färgade jag håret , det skulle bli brunt men gissa det blev GRÖNT, katastrof ska försöka få lite pengar av mamma så jag kan färga om imorgon.

Slänger in lite bilder från helgen:

Christians tjej Angelica                    

 Min kusin Mikaela, alla har vart små

Kusin Magnus, även han har vart liten ;-)

Mini Anne deckade i baren...

Studenten Christian, "are you talking to me?"

Louise sitter och pratar med Magnus.

Slänger in en bild på mig också

Pusshej :-)♥


Kommentarer
Postat av: sofaaaj!

hahhaha "mini Anne deckade i baren..."

2008-06-03 @ 22:13:16
Postat av: Anonym

ahh fyfan,

2008-06-04 @ 16:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0