hemma

så nu är jag hemma och är skit sur.
jag är sur för att imorgon ska jag typ vara själv en hel dag i en källare och sortera pärmar så ring gärna!
Men åter nu till grönan, jag och fredrika åker dit.
vi börjar direkt inte med någon mjuk start utan kör direkt på fritt fall. det var ju lite pirrigt eftersom det var första gången jag var på grönan för i år. Vi åker lite olika och träffar felix&oskar(fredrikas typ kusin&sysling) sen lämnar vi dom igen.
hahah , vi åt en varsin pizza slice och direkt efter kör vi på popexpressen, undra om vi troodde vi skulle spy :P thahah
sen mötte vi felix&oskar igen och åkte lite tillsammans med dom. sedan var jag tvungen att gå.

PUSS! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0