lesbisk

Ja idag var jag då med min ellen som ni redan vet.
vi möttes upp vid norra , orkar inte berätta varför. när vi träffats drog vi till stan och träffade ellens bästa vän , linda.
hah vi träffa henne och hennes kompis på åhlens när vi sitter och målar naglarna där.
efter det drog vi till bandhagen skulle träffa någon schesche , (jag vet inte hur man stavar (aa)).
men han var en PUSSY! och drog in på lagret.
så vi drog in till stan igen och ellen kommer du ihåg vad vi sa om vi inte fått någon kille efter sommaren?
haha, jo jag och ellen ska bli lesbiska i så fall!,  ( eller inte).
men vi typ flumma runt i stan och jag frågade efter en killes nummer för ellen tyckte han var söt.
sen åt vi donken och satte oss ner och målade ellens naglar.
när hennes händer blev klara och skit fina! , drog vi in på mq och klippte vårat hår i omklädningsrummet.
Ge ellen aldrig en sax , ´HON BLIR VILD!
Tack för en toppen dag, älskling!


PUSS!:)♥

Kommentarer
Postat av: ellen

HAHAHHHAHHAHAHHA neej precis ge mig INTE en sax för jag blir vild men de blev bra:)

tack älskling<3<3<33<333<3<33<3<

2008-06-26 @ 22:07:44
URL: http://eelns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0