på onsdag gäller det

Nu sitter jag här med Sofie och Annika,  vi har precis vart i farsta och Annika köpte avslutningskläder.
Vi har då avslutning på onsdag. Skönt att slippa skolan men kommer sakna att ha något att göra, skum som man är.
Idag började vi som vanligt kvart över åtta och slutade typ tjugo över tio, väldans skön dag. Men vi städade, så skulle jag bära i väg en sopsäck och ddå gick det hål i botten och asllt rann ut. Samma sak hände typ tre gånger. Fett jobbigt, efter det kollade vi på en 10 timmars film men vi såg typ i 10 min bara sen sluta vi. Men nu ska jag och Sofie spela the sims 2 och Annika målar sina naglar.

Här bjussar jag på en bild av mitt favorit linne för tillfället. :)

PUSS! :)♥


Kommentarer
Postat av: Sara

ska typ se på tv ochh sola lite... :D

2008-06-09 @ 16:09:23
URL: http://fashionnilsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad ska du gora idag? Kramizar Sara

2008-06-09 @ 18:28:17
URL: http://fashionnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0