påsklovsfredag !

jahapp jag satt och skrev ganska långt inläggoch så helt plötsigt försvann allt så jag kanske inte skriver om allt.
men min dag har vart toppen , på väg till sofies lunch ser jag underbara nelly , äter på kina buffé med tjejorna från gamla klassen :) , as mysigt , sedan drar jag annika och sofie vidare och jag lämnar dom möter molly vi möter min kusin och hans kompis simon lämnar bakgrejen från min gamla mobil , går och kollar åker till norsborg och sedan hem. efter ett tag får jag min kompis maltes nmr som jag typ inte har träffat på 100 år så nu smsar jag med han ! :) ,  och sen så röstade jag och min mamma två gånger på let's dance tvåan tony , han är skit ball (aaa) ,
  // angelica <3

Kommentarer
Postat av: Madde & Pappa

Vi sitter på jobbet och tjuvläsar din blogg, så nu har vi kolla på ALLT du gör:-)
Hoppas att du har det bra, kom å hälsa på oss snart!
Kraaam

2008-04-03 @ 15:41:38
Postat av: angelica

madde och pappa :) , hoppas ni tycker den är små rolig haha har inte så mycket att skriva och hinner typ inte eller så kommer jag inte ihåg :) men om ni läser så kan jag göra det ! :) ,jag kommer snart :)

2008-04-04 @ 16:13:00
Postat av: Madde

Färga nu inte en alltför tokig färg på din käre far för han är redan galet tokig:-) Jag har oxå en blogg som du kan spana in!
Kramar

2008-04-04 @ 16:19:46
URL: http://www.madeleineolofsson.se
Postat av: angelica

haha , nej asså det är ju inte jag som avgör färgen (aa) ååh ska spana in på en gång ! :)

2008-04-05 @ 15:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0