OD-DAG

Idag jobbade jag på min mammas jobb ett tag, jag fick sätta in papper i pärmar och sånt.
Vid 12-tiden åkte jag till skolan och lämnade det jag tjänade, 450 kr :)
pengarna går till skolor i Bolivia.
Jag stannade i skolan och räknade pengar som folk kom in med.
Efter ett tag åkte jag, frida och sofie till farsta och skramlade lite.
Vi fick dock inte in så jätte mycket men vi skramlade bara ett litet tag.
Vi stod utanför ICA när det kommer ut en gubbe och jag frågar om han vill skänka
pengar till Skolor i Bolivia... då svarade han , att han redan skänkt till någon kille i centrum och att han
var rema rama svärmorsdrömmen, oj då haha den där killen gick i vår skola och är jätte söt tycker jag (aa)
Efter vi skramlat ett tag åker jag, frida och sofie tillbaka till skolan och börjar räkna pengar igen.
Vi åkte ungefär hem från skolan halv sex ... ganska sent enligt mig.
Nu ska jag forsätta prata med min snälla pappa, men jag har en snäll mamma också, dom
är iaf snälla idag(ganska ofta men men).
Pusshejj :)♥


Inte den finaste bilden men jag bjuder på den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0