är hos annlo

jag sitter just nu hemma hos annlo ska snart dra , ska möta mamma igubbängen , vi ska lämna tillbaka filmen the hottie &the nottie som jag och annlo såg igår , den var riktigt najs , man blir kär av den ! :)
jag skriver inte så ofta längre , typ orkar inte (?) , kanske ska sluta blogga.. men dte är kul ibland när man har tråkigt och så har jag haft min blogg snart i ett år så liksom då känns det lite ... , det är tack vare älskade nelly jag började blogga .. skrev inte så mycket i början men sen i somras var jag typ beroende :p , men nu orkar jag inte skriva varje dag längre (; eller jag kanske gör det , får se :) men nu ska jag vara social med annlo den sista stunden jag är här , men hon pratar i telefon nu la hon på ! :) så jag kanske skriver sen !!!!




CIAO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0