toooooooooooorsdag

förlåt att jag inte skrivit på ett tag men har inte haft lust att vara på datan, idag träffa jag allis hon åker imorgon och är borta i två jävla veckor :/ , kommer sakna dig älskling!
det blir kanske inte någon piercing pga en sak jag gjorde som jag inte är stolt över.


men nu måste jag bara få säga , att james lafferty är så jävla grymt snygg eller vad tycker ni?

liksom kolla på honom helt så jävla snygg!
har han någon lille bror kanske? :)
kolla hur jävla sjukt söt han var när han var liten :)


SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SNYGG! :D


aja ska leta vidare på lite bilder på honom :)

ciao

Kommentarer
Postat av: anna

seriöst världens finaste !

2008-10-30 @ 21:29:39
Postat av: Maria

han va inte fin :P

2008-10-31 @ 16:03:56
URL: http://mmariua.blogspot.com
Postat av: angelica

jooo det är han :)

2008-10-31 @ 23:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0