EDA HÄR ! :D

hej alla , nu är det eda som skriver här ,
angelica sitter här brevid mig på den bärbara datan & jah har
den ehm stora datan :D haha , idag har vi varit i skolan & sen har vi
gått hem till angelica & haft kul vid datan , HAHA idag har det hänt två riktigt
roliga saker ! haha det ena är att angelica typ rååå dampa på raougina idag
haha jah såg det inte men det lät roligt ,  tycker lite synd om raougina
för angelica typ dampa på henne framför alla , men haha angelica är som
hon är lite skön haha ! :D
men en annan sak som hände var att angelica slog till mig idag rakt på min
kind som är helt svullen haha , jah råka svälja mitt tuggummi samtisigt så det
fastna typ i min hals haha , men det gick bra sen :D hahaha angelica är evil asså !
haha , men jah älskar henne ändå , haha för hon är så konstig haha :D
SÅ ALLA VET SÅ GILLAR ANGELICA EN SOM HETER G ,( får inte säga hans namn haha)  tror att dom har
nått på gång haha , dom smsar massa ! FÖRESTEN ANGELICA DU FR INTE TA BORT DET
HÄR INLÄGGET ÄR DU SER DET ! haha , men nu ska jah gå & försöka få angelica bort
från datan , vi ses ! :D pusssssssss allihoppa   / edah @


Kommentarer
Postat av: Raougina

HAHA dampa, ja det var det hon gjorde. Du behöver inte tycka synd om mig, för det är ingenting som jag bryr mig om. :) Haha det var liksom inte heller framför ALLA andra =) Men tack ändå ! För att du bryr dig :O

2008-09-06 @ 11:01:38
URL: http://raouginas.blogg.se/
Postat av: edaa

haha jah var ironisk (a)

2008-09-06 @ 16:21:31
Postat av: Raougina

mm tänkte väl det....

2008-09-06 @ 17:46:18
URL: http://raouginas.blogg.se/
Postat av: Maria

varför skulle man bry sig om dig raugina

2008-09-06 @ 21:06:47
URL: http://mmariua.blogspot.com
Postat av: edaa

ja , palla att du skriver massa skit om angelica & skriver saker på matildas gamla blogg anonymt !

2008-09-06 @ 22:56:56
Postat av: edaa

asså raougina

2008-09-07 @ 14:49:33
Postat av: Raougina

vf skulle man bry sig om dig maria? undra vem som snackar skit först om mig, angelica eller jag? nog om det! Det där om matilda, så vet matilda och vi har snackat om det föööör länge sen och du behöver inte lägga dig i. FÖR DET VAR INTE JAG! FATTA! nog om det också, ingenting som har med er och göra, right ?

2008-09-07 @ 20:30:05
URL: http://raouginas.blogg.se/
Postat av: Raougina

maria du behöver för det första inte lägga dig i..

2008-09-07 @ 20:32:57
URL: http://raouginas.blogg.se/
Postat av: angelica

många bryr sig om maria , bland annat jag , så säg inte i min blogg att ingen bryr sig om henne för det är min syster , och om maria inte ska lägga sig i ska inte dina vänner lägga sig i och kalla mig terroist och rasist raougina ...

2008-09-07 @ 22:59:01
Postat av: Maria

Mer än vad folk bryr sig om dig raugina, och palla ta mina repliker kan du inte komma på ngt eget eller? jag lägger mig i för jag blir sur när folk snackar skit om min syster angelica, fattaru eller? samma som att dina vänner lägger sig i o säger att angelica e rasist o terrorist. snälla raugina kom fram till mig i skolan och va sådär kaxig, snälla gör det?

2008-09-08 @ 16:52:56
URL: http://mmariua.blogspot.com
Postat av: Maria

för du verkar ha rätt mycket att säga, då kan du lika gärna säga det face to face och inte gömma dig bakom dataskärmen

2008-09-08 @ 16:53:35
URL: http://mmariua.blogspot.com
Postat av: angelica

håller med maria nu faktiskt du är skit kaxig bakom dataskärmen men i verkligheten vågar du inte ens titta på en ?

2008-09-08 @ 16:55:17
Postat av: edaa

haha eller hur , du våga typ inte säga nånting i skolan har typ inte ens hört dig prata ,

2008-09-09 @ 17:25:54
Postat av: Raougina

good för er, vadå måste jag vara en pratmaja? haha okej? eda: för jag kanske iiiinte brukar prata med dig i skolan, df har du inte hört mig prata =). ofta jag är kaxig, hur menar ni? jag tycker ni är mer kaxigare..

2008-09-09 @ 19:28:12
Postat av: edaa

haha , nej du kanske inte pratar med mig men va fan man hörs ju ändå . du står typ tyst & kollar ner i marken ? sen på bloggar skriver du fett mycket bah fjant , psyko , omogen patetisk lalala,

det är omoget , att du skriver massa på datan men inte vågar säga det i verkligheten ?

2008-09-10 @ 16:07:38
Postat av: Danne

OOOOOOOOOOFTA MAN VILL PRATA MED DIG ROGUINA! :O

2008-09-10 @ 16:10:07
Postat av: raougina

eda: nej jag pratar visst?, jag kanske inte skriker ut över hela skolan vad jag säger till andra...och det du sa att jag skriver mycket i bloggen, kanske för att man vågar uttrycka sig mer i sin egen blogg, right? Och i skolan, så brukar jag heller inte prata mycket, förutom med rebecka..men du har ju hört mig prata nååån gång, hörde du inte mig idag i skolan när jag råka gå in i dig vid skåpen, då sa jag ju "förlåt", eller du kanske inte hörde det eller? så du har hört mig prata ett ord iallafall, hahahah :)

Jag står inte tyst och kollar ner i marken, om jag gjorde det så skulle jag ju gå in i massa människor och grejer när man hela tiden kollar ner på marken, right? :) om du vill så kan jag ju säga í verklighete när deeeeet behövs, inte för något onödigt, om jag ´kanske skriver något på datan och sen då glömmer man ju bort det nästa dag, man måste väl inte prata om något i hundra år som typ hände igår eller tyå en vecka sen ?



danne: du bestämmer själv, du behöver knappast prata med mig, för jag känner inte dig, eller jag umgås inte riktigt med dig, hahahah...

2008-09-10 @ 20:16:04
URL: http://raouginas.blogg.se/
Postat av: raougina

för det första maria, så var det du som började och skrev, innan ens någon pratade med dig : "varför skulle man bry sig om dig raugina". Jag hade inte ens pratat med dig, så det var liiite onödigt.



angelica: du kan ju säga till den som skrev att du var rasist att den inte ska lägga sig i, jag behöver inte säga det, för det var inte jag som sa att du var rasist. Det är en annan sak om jag säger till den som lägger sig i som jag sa till maria. Medan du säger till mig att jag ska säga till den som sa det att inte lägga sig i, du kan väl göra det? du har ju dina kompisar som "försvarar" dig och jag har ju mina kompisar, right? men angelica nu är det här över och vi behöver väl inte tjafsa mer om det? för det var inte värsta saken, eller vad säger du?

2008-09-10 @ 20:23:07
Postat av: Maria

som jag sa innan, jag bryr mig om angelica och jag gillar inte att folk leker kaxiga bakom datan o snacka skit om min kompis (ANGELICA). och om man säger såhär, de va dina vänner som började lägga sig i, vafan ska inte angelicas vänner göra de också? nu när man ser dig i skolan o du ser mig också (och förneka det inte, för när vi får ögonkontakt betyder det att du sett mig också, du behöver inte låtsas), då vänder du blicken direkt. du kollar alltid ner i marken, varje gång jag ser dig xD okej ja känner dig inte så ja tänker sluta prata me dig nu på internet, men snacka inte skit om mina kompisar då blir jag sur ...

2008-09-12 @ 17:12:49
URL: http://mmariua.blogspot.com
Postat av: raougina

jag kollar inte alls ner på marken! När vi får ögonkontakt så kollar jag på dig, då betyder det ju inte att jag kollar ner på marken XD jag kan ju inte få ögonkontakt med marken? du sa att jag vänder blicken direkt, nej jag tror att det är du som gör det :). M bäst och sluta prata med dig också, haha vi känner ju inte ens varandra, vf börja tjafsa? Men jag tror angelica har glömt det och det har jag också...så slutpratat om det nu...vill inte få mer problem..XD Men det var ju du som började och säga "vem bryr sig om dig raugina", för det första så stavas inte jag så : Raougina, jag vet att du inte bryr dig, men jag tycker inte att dte är kul när andra skriver mitt namn fel och jag brukar oftast säga till. Men aa du började och jag hade inte gjort ett skit emot dig för att du börja va så oschysst. vadå menas det att om angelica inte gillar nån, gör du samma sak eller? Aja, skitsamma som sagt, jag vill inte diskutera mer om det här :) okej?

2008-09-12 @ 18:33:02
URL: http://raouginas.blogg.se/
Postat av: Anonym

men ditt namn är svårt att stava kanske, funderat på att byta till något lättare kanske till gina eller raou?

2008-09-15 @ 23:15:47
Postat av: raougina

anonym: japp, i basketlaget så kallas jag Gina vettu! =) Och ibland raou, haha palla byta, jag har ju döpts till det namnet, då ädnrar man väl inte? och jag är nöjd med det ändå om det är svårt att stavas. Lite ovanligare än alla andra namn...

2008-09-16 @ 19:48:39
URL: http://raouginas.blogg.se/
Postat av: elin

asså ärligt hörrni :/

palla bråka om typ att ni tycker att rauogina står tyst eller att hon har ett namn som är svårt att stava ! jävlar lixom , palla vara så jävla otrevliga mot varandra fan . Låt raougina vara för i helvete vafan !!

:) <3

2008-09-17 @ 17:27:15
URL: http://elnj.blogg.se/
Postat av: raougina

tack elin! :) <3 :/ haha

2008-09-17 @ 19:59:24
URL: http://raouginas.blogg.se/
Postat av: Maria

hah okej tänker inte ens tjafsa emot. nej jag bryr mig faktiskt inte hur ditt namn stavas därför lär ja mig inte det, URSÄKTA MIG.

2008-09-18 @ 14:46:54
URL: http://mmariua.blogspot.com
Postat av: Raougina

bra tack !

2008-09-18 @ 16:20:24
URL: http://raouginas.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA . du behöver inte lära dig heller ;) <3..

2008-09-18 @ 18:14:16
URL: http://elnj.blogg.se/
Postat av: Raougina

EXAKT! haha <3

2008-09-18 @ 22:04:12
URL: http://raouginas.blogg.se/
Postat av: Maria

nej, precis vad jag sa...? :S

2008-09-20 @ 22:40:14
URL: http://mmariua.blogspot.com
Postat av: raougina

mm..

2008-09-21 @ 16:19:44
URL: http://raouginas.blogg.se/
Postat av: Anonym

pallaaaaaaa

2008-09-25 @ 09:06:45
Postat av: danne

haha raovagina är ändå ful !

2008-09-29 @ 13:26:03
Postat av: Raougina

desamma danne

2008-09-29 @ 14:00:57
Postat av: Anonym

ofta danne är ful ? han är typ as snygg så gå och häng dig ! :ooooooooo

2008-09-29 @ 14:51:40
Postat av: Raougina

desamma anonym :)

2008-09-29 @ 20:24:41
Postat av: Anonym

kom du inte på något bättre ? du säger alltid detsamma ... du kan ju tänka lite...

2008-10-02 @ 17:21:56
Postat av: danne

du är fan fuul raginavagina !

2008-10-06 @ 16:50:24
Postat av: Raougina

kom du inte på att vara liiiite mer anonym eller? haha du vågar inte stå för vem du är, patetistkt! men du är också ful danne tycker jag XD

2008-10-07 @ 18:49:15
Postat av: Anonym

ofta danne är ful äckel !

2008-10-09 @ 20:12:42
Postat av: raougina

ofta att du måsta vara anonym hela jävla tiden ! stå för vem du är, herre gud..-.-

2008-10-09 @ 21:13:24
Postat av: owner av bloggen

den kanske inte vill såra dig ?

2008-10-13 @ 21:06:12
Postat av: Anonym

haha raougina raougina ! tror du att elin var seriös när hon ba men låt raougina vara ifred xD mohahahha synd

2008-10-14 @ 17:52:28
Postat av: Raougina

en till anonym som inte vågar stå för den den är? haha anonym anonym jag bryr mig inte om elin var seriös eller inte ? :O och en sak så är det väldigt synd om dig eftersom du inte vågar stå för vem du är !! :O tyvärr så blir jag inte sårad av att nån skriver att den inte gillar mig, men men...

2008-10-14 @ 19:42:54
Postat av: jens

hahahahahahaha, du raogina verkar patetisk !

2008-11-08 @ 16:23:40
Postat av: Anonym

vem fan e du jens? du verkar dubbelt så patetiskt XD

2008-11-11 @ 18:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0