musik- elevens val

ja då har man precis kommit hem och slagit sig ner vid the computer , slutade kvart över fyra idag..
sista lektionen även min favorit lelktion är musik-elevensval.. tyvärr var inte allis där så det blev ganska tomt .. men gud vad han är söt för att inte avslöja vem jag syftar på kallar vi honom FR... han är verkligen gudomligt söt och jag typ dör när jag ser honom? aja han går på mitt elevensval och jag kan inte sluta stirra på honom ... hmm nog bäst att jag slutargöra det. Vi hade även matte prov idag boooring det gick si sådär har iaf inga förhoppningar på det . Och jag matilda och liam kunde inte jobba på son idag för att man inte kan skriva blogg inlägg i skolan ? :O typ as weird. men men våran blogg heter klimatmat.blogg.se spana in den vettja , aja har inget mer att berätta för tillfället :)

Kommentarer
Postat av: raougina

det går inte och öppna bloggen ? :O

2008-09-30 @ 20:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0