nada 2 do

jag försöker liksom hitta på något att göra men kommer verkligen inte på något ? , så jag sitter här vid datan , har läst No och matte nu men inte skrivit ner något så kanske kan göra det ?
aja är så trött på all stress och skit vill bara försvinna ?
så vad säger ni , en stund för mig själv och glömma allt och aldrig mer prata om det ?
hos vissa vill jag bara börja om från böörjan och säga vem jag är .. men det kommer aldrig bli så det finns inget VI kan göra åt saken. jag har ingen lust att kämpa bara jag liksom du får hjälpa till jag orkar inte att fixa vår vänskap själv det krvävs faktiskt två!
nej men nu ska jag bara take it easy , pussar till alla

Kommentarer
Postat av: Amanda

tack :D

2008-09-29 @ 15:32:43
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0