konformation

Hej bloggen!
Har inte skrivit på hela dagen fast jag vart hemma, magen gör ont igen. Är hemma imorgon också ser det ut som. Varje torsdag går jag ju på konformation så jag gjorde det även idag. Vi pratade om döden och lite annat, lite jobbigt faktiskt. Aja nu sitter jag här och är helt slut! Så det blir ingen bild på skorna eller tröjan, är för trött. Men slänger in en låt som jag tycker om, den är bara för fin...Alla tycker ju olika som sagt. Men ska koppla in dvdn i mitt rum nu och göra äännu mer matteläxor. Puss

Låt; Tro- Marie Fredriksson

Ps; Grattis :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låten har skit fin text !

ha en trevlig dag och hoppas du blir bättre!

2009-04-03 @ 12:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0