N to the LLY is in thaa house.

Tjulululu alla glada fiskar !
Det här är NELLY som skriver. För er som missat är jag då en väldigt ball person som äger på allt. Haha, ironi. Ah, iallafall.. Jag fick ett ärofyllt uppdrag av min söta vän ange som äger denna mörka (men inte dystra blogg). Heh. Eftersom jag just nu snackar med flickan i juppinallen ville hon att jag skulle gästblogga lite. Har ju en egen blogg, men det är SÄMST, så den ligger med lösenord, mhaaa. Jaa, jag vet inte riktigt vad jag skriva men.. Jag har varit sjuk i två långa veckor. Mys. Har varit på min prao två gånger, vilket känns jävligt lyckat! Hah. Men jag har legat i min feta soffa och tyckt synd om mig själv och så. Och tro det eller ej, men det har FAKTISKT varit lite synd om mig. Jag har haft en halsböld (?) , ah, fråga inte vad det är, för jag vet inte själv. Så i onsdags SKAR dom hål på den och ut kom massa äckliga grejer, som jag fick sitta och spotta ut i en påse. MJAAAO, mysigt. Dom bedövade med TVÅ eller TRE tandläkarsprutor, bananbedövningsspray och sen cutta dom upp med en kirurgkniv. JAG DOG! Seriöst, det var verkligen hemskt, har aldrig kännt mer smärta i mitt  liv fan. Seriöst, VARNING. Skaffa inga halsbölder. (Vet inte hur man undgår, menmen) (a) . och som grädden på moset var jag även där i fredags då dom cutta upp det gamla hålet igen med en sax för att kolla om allt var bra. Det gjorde också JÄVLIGT ont, men inte i klass med i onsdags.

P&K från balla nella.

& angelica. iloveu. Bara för att Du alltid är Du och för att Du är en så jeefffla gullig prick.
JAG ÄLSKAR DIG, bubble hjärta trouble. japp. MYSMYSMYS

( angelica & moi. haha, jag vet den är fett sexig. & vet inte vilken drog jag gått på )

Kommentarer
Postat av: Angelica

Min drog var nog att se ful ut och som en kille höhö :) <3

2009-04-05 @ 01:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0