Achmed In Tha House !

Tjenare !
Det är Achmed som kikar in på Hazzans bloggeloggish. Jovisst jag heter Achmed, men ni kan väl kalla mig camilla. Hur som helst, idag har vi sett på Twilight samt varit inne på en kolsvart toalett, jo det var trevligare än vad det låter haha. Menmen, idag ska jag nämligen sova här, och kära Angelica sitter här bredvid, hon orkar bara inte skriva (latmasken nummer ett) Så lilla jag gästbloggar idag. nu sitter vi ialla fall här och lyssnar på Sebastian krantz - innan natten vaknar, blev liksom förälskad i han när när han var med i talang , så kom och tänka på honom nu. Men nu började Angelica spela piano, så man hör inte så superbra. Ialla fall, angelica ska alldeles strax fixa mina naglar så we seeyah lated dudes !
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0