blääää

Idag har jag haft det ganska soft, men dock vart väldigt orolig.. Kan dock inte berätta varför.
Det blir aldrig som man tänkt sig iaf.
Hah hade ingen mascara idag för jag hann inte sätta på någon imorse, så kände mig så där lite halvnaken men ändå vare skönt man kunde liksom bara klia sig i ögat ! :D
imorgon blir det nog ingen mascara heller ifall du går bort du käraste. Men vet inte om jag är redo för en till dag att känna mig naken(a) så vi får ju se vad jag hinner. Nu har jag verkligen inte tid att sitta här eftersom Kladdkakan jag precis bakat står klar i köket och jag är superduper sugen på den !

I will always stand by your side, Camilla and Annlouice I love you guys!

CIAO

Kommentarer
Postat av: ewelina

SV: haha tack (a) du är också skittrevlig, absolut :D <3

2009-01-21 @ 21:06:59
URL: http://ewelna.blogg.se/
Postat av: Camilla

haha shit, vilken flummbild på mig angelica (A)<33

2009-01-22 @ 01:04:23
URL: http://schteekarmillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0