Camilla In Tha House !

Tjoo alla glada och sura :D
Det är Camilla som kikar in föratt gästblogga lite. Sitter här med Angelica, men hon är föör lat föratt skriva, så jag tar på mig det uppdraget. Ialla fall jag ska slagga här hos henne ikväll. Och vi har lägenheten för oss själva så vi ska mysa hela kvällen och kolla på film. Har fixat Kladdkaka och popcorn, så har vi läsk också. Förstår inte varför ingen vill komma hit och göra oss sällskap (?) haha. Hur som helst idag har vi varit farsta. Idén var att vi skulle prova massa kläder men när vi kom fram orkade vi inte riktigt, så vi gick runt och snackade lite, sen drog vi till mig och hämtade kläder. Sen satt vi och väntade på Tunnelbanan till farsta för vi skulle hem till Angelica igen. Snacka om att vi hade kul! Men såklart kommer fjortisidioterna i sjuan och gör oss sura (?) Det har tydligen blivit förbjudet att kolla snett på någon när dom kollar snett på en själv. Eller som fjortisen själv skulle säga "det är så omoget". isåfall är hon nog omognaste av oss alla. Och när hon frågade varför jag kollade snett sa jag att jag kände för det. Då sa hon ungefär "aha, så du känner föratt vara en jävla bitch" så gick hon. (trodde vi) Hon stod nämligen och lyssnade när vi snackade skit om henne efteråt, så kom hon tillbaka och var ännu surare, och ba Kan du inte säga det du har att säga till mitt face istället för bakom ryggen, då sa jag okej jag tycker du är en ful äcklig fjortis, äru nöjd? Då sa hon "Aah kolla på dig själv?". lilla gumman jag kollar på mig själv varje dag, och jag gillar det jag ser. Kan du säga detsamma ? Näej, om jag hade ditt utseénde och personlighet skulle jag inte gilal mig själv ialla fall. Hur som helst, jag är inte såhär bitchig egentligen, bara när fjortisar gör mig sura. Jag är faktiskt jätte snäll, fråga angelica (a) haha, men nu ska vi se på film och tjocka oss. Ni får hare bäst
PUSS!


Är inte min älskling föööör söt !
Love u honey <33

Kommentarer
Postat av: nellyyy

hahahahahahah. skönaste :D

2009-01-18 @ 12:49:11
URL: http://nellu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0