Elin and me <3 milkshake

Så nu har jag tid att skriva i bloggen, har nämligen städat hela kvällen i mitt rum och nu är det ett ganska lyckat resultat. Mamma har ju hotat mig att jag inte kommer få någon födelsedags present om det inte är städat till imorgon på hennes födelsedag.

Idag var jag med Elin efter skolan. Vi drog till farsta och köpte lite saker. Vi drog till donken och drack milkshake eller drack och drack spotta nog ut mer än halva på donken, haha !

Men nu ska jag ta och lägga mig, ska upp tidigt och gratta mor min. Jag och Natalie ska nämligen upp tidigare än mamma vilket är tidigare än klockan sex och sjunga med våra fina morgon röööster ! Tror hon kommer uppskatta det. Och dom fina presenterna hon ska få. Jag kan ju berätta vad det är för hon kommer inte läsa det här innan hon vaknar ändå. Av Natalie ska hon få en bok hon vill ha och av mig en godis bit och ett halsband!


Me and Natalie ! :D


CIAO♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0