en ostburgare i stan..

Så nu kan jag ta det lite lugnt och skriva i bloggen...
Jag har vart i stan med Elvira today, vi käka cheeseburgare och gick runt och tog massa foton. Elvira shoppa även en bok - BOKMALEN ELVIRA SOM LUKTAR PARFYMEN PUNDAR KISS  JAG SKOJA ! 
Vi hade jävligt roligt och vi pratar alltid om allt, fast vi umgås inte så ofta vilket är väldigt synd eftersom Elvira är sjukt underbar för er som inte visste det redan ! man blir alltid glad av henne  , hihi

Imorgon är det skola igen så upp klockan sju och fixa sig , fast jag behöver dock ej tänka på kläder för det har jag redan bestämt.
Jag ska ha ;en blå tröja där det står notting hill , london
nudie jeans och svarta skor
SEN SOFIE SKA GÖRA INBAKAD FLÄTA PÅ MIG SOM HON GJORDE IDAG SÅ JÄVLA DUKTIG! ÄR STOLT ATT KALLA DIG MIN BÄSTA VÄN!

nej nu ska jag och mamma käka äppelpaj för att fira förra termines betyg som jag fick idag, G i alla ämnen minst iaf..



CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0