frulle

så nu har jag och Camilla typ precis käkat klart, typ vaknade as sent så det är segarsöndag.
Idag ska man väl bara fixa inför skoldagen i morgon, min klass ska nämligen på studiebesök på Sveriges Riksdag. Men jag ska åka med pappa på morgonen eftersom han jobbar där så får jag mer tid med pappa, vilket jag uppskattar eftersom jag bara bor här varannan helg(jag är här nu). Natten spenderade jag med Camilla, vi var väldigt sociala dom tre sista timmarna på natten(not). Vi sa något till varandra typ varje halvtimme, haha! Men bara av att umgås eller sitta vid en varsin data som vi gjorde är jävligt soft. Nej nu ska inte sitta här och berätta mer nu ska jag kolla lite saker inför imorgon, CIAO!


haha var tvungen ifall en person kollar på min blogg höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0