new smile

Si så där nu har jag fört över bilder till datan så ni kan få se för och efter bilder efter jag fixat tänderna. Ni kanske inte ser någon skillnad men jag känner skillnade, som helt nytt leende !
Idag efter skolan var jag med Eda och Jossan, två riktigt härliga tjejer mår jag säga.
Höhö mitt fina ordförråd kommer fram lite då och då.
Klockan 21.00 blir det andra avenyn på 1an, så ska snart byta om till myskläder och tvätta bort sminket och krypa ner i min sköna soffa. Ja den är faktiskt den skönaste platsen jag vet  att bara ligga på och krypa ner, ni vet?
Nej nu har jag verkligen inget mer att skriva om, så ha en trevlig kväll..!

före & efter



CIAO! :D

Kommentarer
Postat av: Raougina

oj vilken skillnad! men vad fint det blev :)

2009-01-28 @ 16:02:50
URL: http://raouginas.blogg.se/
Postat av: angelica

haha tack :)

2009-01-29 @ 16:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0