Schteekarmillan, dagens gäststjärna

Ciao bellas och bellos !
Det är Camillish also known as Schteekarmillan som kikar in. :) Idag var det skola som gällde, fast fick sluta extra extra tidigt föratt vi gick bara fram till tolv sen skulle man få reda på vad man skulle göra imorrn på öppet hus. Jag ska då vara Guide (?) kul , sajk. Menmen slutade vid ett .. sen fick jag gå tillbaka till skolan vid fyra föratt ha samtal med min syo, men det gick strålande tror jag, det gick på hela sex minuter. Så nu är listan klar antar jag. Hur som helst, efter det mötte jag Angelica i farsta och käkade en riktigt mumsig Kebabpizza (ja, jag är ett svullo). Sen åkte vi hit till angelica, kollade på Grease och Grease två. Riktigt härliga filmer .. dock lyckades jag somna till lite och missade det jag väntat på under hela grease två, menmen. (för en gång skull var det jag som somnade och inte angelica haha). Vi kollade även på en av angelicas gamla dansuppvisning, (hahaha!) Nej men hon var jättegullig. Sötnosen kan ju inte säga artist så hon sa Gärststjärna istället när hon skulle presentera någon. Därav blir jag henne Gäststjärna i bloggen idag, om ni fattar. Hursomhelst, Nu vet jag inte vad vi ska göra, fortsätta snacka lite skit och lyssna på musik blir det nog. Ni får hare bra hörrni, ni som förtjänar det förståss.

Bild från förra veckan. Ni kan kalla oss James änglar
/ Pusspuss från camilla Ljungberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0