Helgen..

Jag har inte skrivit i helgen för varje gång jag tänkt att jag ska skriva så har jag vart tvungen att åka någonstans.
I fredags var jag bara hemma och tog det lugnt och bara ville flytta ifrån snöstormen, någon annan som också ville det?
I lördags däremot så på morgonen åkte jag till rusta med mamma, pappa och Ulrika. Köpte två nya sing star och lite annat smått och gott. Efter rusta drog jag till farsta och käka och mötte upp älskade Matilda, vi shoppade lite saker så jag köpte en ny ur gullig kjol, och en skit söt papperskorg och lite annat. När jag var klar där så drog jag hem och fixade mig till min fasters 45årsfest, det var väldigt trevligt där och vi hade faktiskt släkt i en timme, duktigt va?
Jag tänkte slänga in lite bilder nu från helgen;


Bild 1; Min söta kjool!
Bild 2; Jag med min rosa nya jack/tröja
Bild 3; Mikaela, Angelica och Angelica
Bild 4; Magnus lär mig och Mikaela hur man gör...
Bild 5; Vi har lärt oss :D
Bild 6; En Angelica bild ( vi bjuder på den )
Bild 7; Jag och mamma
Bild 8; Pappa, jag och Magnus 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0