I am back !

Så nu har jag bestämt mig att fösöka blogga igen, alla vet ju inte om det nu så då kommer jag inte ha så många besökare eftersom alla tror jag har lösenord.
Igår var det katastrof att hon som vann melodifestivalen vann!, men Ida röstade ju på henne så hon var ju glad.
Idag gjorde jag och Camilla impulsluggar, så ja nu har vi båda LUGG!
Har tyvärr ingen bild på Camilla med hennes nya bild men har på mig så här bjuder jag på några..
Senare idag händer det nog inget speciellt bara tare lugnt tror jag.
Men ska fixa lite mer med håret, CIAO

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fint de blev lilla du

:)

2009-03-15 @ 21:01:34
URL: http://edahochchoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0