Jag är en dålig bloggare och jag vet det...

Jag är sämst på att skriva i bloggen men men, har den bara för att skriva av mig ibland så gillar ni inte den så besök den inte... Idag vakna jag upp hos Maria, min twin alltså för er som inte visste det. Vi tog det bara lugnt och kolla film. Jag sov hos henne från lördag tills idag och igår var vi hemma hos en tjej i hennes klass som heter Sanna, och det var andra där också jag hade en  väldigt trevligt kväll!

Imorgon är det prao för första gången, jag är ganska nervös. Jag ska då praoa på 7eleven.

Men nu börjar Beck på fyran så ska väl gnugga och kolla på det.

Ps. Bara Maria fattar min gnuggning ;)

 

Kommentarer
Postat av: maria

mysig helg :D hahahhah gnugga iväg xD :D

2009-03-22 @ 21:05:52
URL: http://mariuas.devote.se
Postat av: angelica

hahaha den är solklar ! :)

2009-03-30 @ 17:19:27
URL: http://rooge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0